Friday 12 August 2011

100

Assalamualaikum,
Al-Fatihah untukmu bonda...kini genaplah 100 hari kepergianmu ( Jumaat 12 Ramadhan 1432 H)...terasa baru semalam aku kehilanganmu..semoga bonda bersemadi dengan tenang... kadang kala aku tak tertahan menempuh derasnya arus hidup tapi apabila terkenangkan kentalnya semangatmu, wajanya azamku dan tekadnya jati dirimu aku semacam dapat sinar dan kekuatan..kuingin hidupku disinari semangat dan juga bayang2 masa lalumu...bonda hadirlah dalam mimpiku..bertandanglah dalam tidurku...dakaplah aku dalam pelukan erat kasih sayangmu..aku akan berusaha menjadi ibu yang terbaik untuk Aiman sebagaimana engkau telah menjadi ibu yang terbaik untukku dan mungkin aku tak mampu menandingi ketabahan dan kesabaranmu menempuh pancaroba hidup...mak..aku amat merinduimu mak...tak tertahan rasanya setiap detik..dan waktu ada sahaja aku akan kaitkan denganmu bonda...ya Allah tanamkan dalam diriku agar menjadi seorang wanita sebaik dan setabah dan sehebat ibuku..Amin ya Rabbal alamin..Al-fatihah...

No comments:

Post a Comment